vrijdag, juli 21, 2006

Nog 14 dagen

Het zal jullie misschien ook wel een beetje opvallen dat ik zwaar aan het aftellen ben, maar het is nu eenmaal echt dichtbij. Mijn inentingen zijn gezet, mijn "emigratie" procedure in Panama is gestart, dus het eenigste wat ik nog kan doen is afwachten en ten volle genieten van mijn laatste dagen in België. Vandaag heeft mijn mama beslist dat ze toch graag een bbq of iets dergelijks zou willen houden bij wijze van afscheid. Eerst zag ik dat niet echt zitten, maar uiteindelijk, waarom niet? Het kan alleen maar leuk zijn :) De laatste dagen ben ik wel tot een besef gekomen dat dit klimaat (30°C met veel kans op onweer) zowat het klimaat is wat ik een gans jaar ga meemaken, wat voor deze fervente schaduwopzoeker dus wel een aanpassing zal zijn. Dat hoort nu eenmaal bij het avontuur van een jaar in een vreemd land te wonen he.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Elabaaaa...Allé u reis komt dichterbij!!Nondedekke hé wie moek dan gaan zoeke vo menne pc te komme doen as em et nog ma is laat afweten en die dak terna kan contenstellen me nen all includ. cinema..:-)

Doet da daar goed en laat tijdig nog is iet horen van u hé!!

Gna gna...Groetjes, kid

26/7/06 23:15  

Een reactie posten

<< Home