zondag, juli 30, 2006

Gastgezin & Feestje

Het was vandaag een redelijk onvergetelijke dag, of toch avond :-) Ik vond het echt super dat bijna al de genodigden aanwezig waren. Voor de meesten zal het waarschijnlijk de laaste keer zijn dat ik jullie zie, maar een jaartje zal wss rap over zijn, toen ik daarnet mijn mail checkte merkte ik ook op dat ik een gastgezin heb!!!!!Het is echt nog maar bitter weinig informatie dat ik gekregen heb, maar ik ben toch al zeker dat ik ergens terecht kan :)



Dit is al de informatie dat ik gekregen heb, in vogelvlucht is dat zo'n 100 km ten westen van de hoofdstad Panama city.
Ik heb ook wat liggen prutsen aan de settings van mijn Blog, normaal zou je nu een comment kunnen achterlaten zonder dat ik daar mijn goedkeuring voor moet geven. Annoniem een comment achterlaten zou nu ook geen probleem mogen zijn.

Na zo'n feestje besef je pas goed wie je allemaal gaat achterlaten, ik ga jullie allemaal missen, part of the plan zeker? Maar ik ben echt wel blij dat mama, Eva zus en Loes zus hun wil hebben doorgedreven en zo'n afscheidsfeestje, of afbolfeest hebben georganisseerd. Twas echt leuk :-) Ne dikke merci allemaal voor zo'n avond.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Met alle plezier gedaan broer!!

Trouwens, leuk dat je nu ook het gastgezin kent!
Ik ben even gaan google'n op de stad en heb het volgende gevonden over het weer:
1. Weather: The warm, dry climate is probably the most suitable year-round climate for beach tourism in Panama.
Da's al goe nieuws hé! Op de foto's ziet het er ook écht een prachtige streek uit!!!

31/7/06 09:23  
Anonymous Anoniem said...

Ah ja, hierbij een url van een meisje dat een jaar panama heeft overleefd met AFS Nederland. Leuk om zien wat haar indrukken zijn!

http://www.madelonwitte.waarbenjij.nu

31/7/06 09:43  
Anonymous Anoniem said...

Ik vond het in elk geval ook een heel gezellige avond. Nu heb ik kennis gemaakt met de hele familie maes;)groetjes maaikexx

31/7/06 13:51  
Anonymous Anoniem said...

Ik vond je feestje bijzonder leuk, met lieve interessante mensen.
Samen met Loes hebben we een lekkere lasagne en tiramisou klaargemaakt, waar heerlijk van gesmuld werd.
Ik ben al wat gerustgesteld, nu we je gastgezin kennen.
Het zal een prachtige ervaring worden.
Zoentjes van mams

31/7/06 23:53  
Anonymous Anoniem said...

Leuk...

16/8/06 19:21  

Een reactie posten

<< Home