dinsdag, augustus 01, 2006

Dossier gastgezin ontvangen

Gisteren heb ik via mail het dossier van mijn gastgezin ontvangen. Eindelijk weet ik iets meer dan alleen maar de naam :-)
Alleen zijn er een paar onduidelijkheden, vermids mijn gezin alleen maar spaans kunnen is grotendeels van mijn dossier dan ook opgesteld in het spaans, behalve een pagina of twee dat afs panama heeft ingevult. Maar als ik de gegevens van het spaanse dossier vertaal dan kom ik andere dingen uit dan dat afs geeft. Maar bon, nog een paar dagen en alles zal opgeheldert worden :p

Mijn vader, Jorge Herrera, geboren op 16 september 1955, en werkende als apotheker.
Mijn moeder, Eyda de Herrera, geboren op 15 maart 1956, en zou werken als leerkracht (al dan niet op pensioen, ik geraak er niet aan uit :p)
Mijn broer, Christian Herrera, geboren op 27 mei 1984, en hij zou ook commercant zijn.
Jeyni, de inwoondende huishoudhulp, geboren op 1 april 1986.

Dit is zowat de samenstelling van mijn gezin. Ik ga zelf niet in Penonomé wonen, maar in een dorpje 15 km van Penonomé vandaan, La Pintada.

Coclé, de provinci waar ik ga wonen, zou een van de traditioneelste van alle provincies zijn van Panama, en de mensen leven er voornamelijk van landbouw, dieren kweken en handenarbeid.

Dit is zowat het voornaamste van mijn gastgezin, en het ganse dossier ligt ter inzage in Diegem :p

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wow! Inwonende huishulp! Dat kan niet slecht zijn hé :)

2/8/06 11:47  
Anonymous Anoniem said...

Ja jongen,

Maar er stond ook in dat je je kamer elke dag moest opruimen!!!!

4/8/06 10:54  

Een reactie posten

<< Home