zaterdag, augustus 05, 2006

Aangekomen in Panama

Gisteren aangekomen in Panama city, en direct de hitte ervaren. Zelf om 12.00 snachts is het hier om te bakken. Maar het is echt ongelooflijk. Wat een verschil in mentaliteit. Op de luchthaven alleen al, als je vergelijkt met New York, dan wandel je in panama binnen met 10 kg coce in uw zakken. Vandaag zitten we met iedereen van afs in een plaatselijk crapy hottel in Panama city met een prachtig zicht op de stad zelf. Spaans zal nog wel een uitdaging worden. Ik ga ook nog met een Belgische jongen naar La Pintada. Dus in dat dorpje zullen al zeker 2 belgen zitten :p Ook heb ik vandaag ontekt dat Penonemo veel groter is dan verwacht, en daar gaan ook nog wel een paar mensen van afs naartoe, dus het is zoals gezegt op voorant, iedereen kent iedereen van afs in Panama :P
Ik ben wel stik kapot, want na een 5 tal uur slapen in een kamer met luidruchtige airco en die vlucht, ben ik nogal moe, maar dat neemt niet weg dat ik er van volle teugen van geniet.
Ik ga het hierbij laten, en ik hoop dat ik nog op het internet kan op ñijn unif.
Nog ff samenvatten: ik ben goed aangekomen en ze verzorgen ons hier goed :)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dag jongen,
Leuk dat we reeds konden lezen dat je goed aangekomen bent.
Hebben de Amerikanen je uiteindelijk doorgelaten met alles?
In Duffel is het koers en weet je nog vorig jaar? Het is weer dezelfde cinema.
Ik hoop dat je snel wat spaans gaat kunnen spreken.
Laat maar nog veel van je horen, want we zijn heel erg benieuwd.
Dikke zoenen van mams en Bob

5/8/06 19:09  
Anonymous Anoniem said...

Hé A3,
Goed te horen dat het je daar zo goed gaat! Toch altijd leuk om weten dat er nog andere Belgen in de buurt zijn hé. Al was het maar om binnen enkele maanden te fantaseren over een goed pakske frit met een portie stoofvlees ;)
Amuseer je maar goed hé!
Eva

5/8/06 19:24  

Een reactie posten

<< Home