zondag, augustus 06, 2006

Panama: land van uitersten

Panama is echt wel niet te geloven. Echt een land van uitersten, van sloppewijken, tot hyper ñoderne bank gebouwen die de skyline van panama city domineren. Van versmachtende hitte buiten tot eizige kouder binnen door de airco verslaving van de Panamezen. Nog het zaligste van al is eigenlijk de weg, 25 procent van alles op de baan zijn bussen, 35 procent taxis. Morgen vertrek ik eindelijk naar mijn gastgezin, en kben ook van plan om mij hier ne gsm te kopen, voor een goede 50 dollar ben je hier al gesteld, en dan kunnen jullie mij daarop bereiken. Vandaag ook eindelijk ontdekt hoeveel er naar de unif van Penonome gaan, 7 mensen, allemaal nederlandstaligen, dat is wel een beetje te veel van het goeden, maar cava nog :)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

toch nog eventjes melden dat ik met veel plezier je blog lees en uitkijk naar al het nieuws vanuit panama

zoen van mams

7/8/06 00:19  

Een reactie posten

<< Home