vrijdag, november 03, 2006

Adriaan goes culinair

Vandaag is het de nationale feestdag van Panama, voor mij kwam dat erop neer wakker gemaakt te worden door een luidruchtige parade om 8.00. Nu ja, ik heb het niet aan mijn hartje laten komen, ik heb mij omgedraaid en verder geslapen :p
Panama viert zijn onafhankelijkheid die het van Colombia 103 jaar geleden gekregen heeft.
Eergisteren had mijn vader plotse interesse in het Belgische eten, dus de vraag van kan jij iets voor ons maken kon niet lang op zich laten wachten. Nu hier komt mijn vraag aan al de culinaire mensen uit Belgie, wat is een typisch, doch eenvoudig klaar te maken Belgisch gerecht. Reken wel ik zit in een land waar niet alles verkrijgbaar is. En we hebben wel een oven maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat die gebruikt wordt. Sugesties kunnen altijd naar mijn mail gestuurd worden.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

geen commentaar

4/11/06 20:59  
Anonymous Anoniem said...

adriaan en koken? is dat zoals citroen en goede auto's?

6/11/06 18:09  
Anonymous Anoniem said...

wa denkte van hutsepot ;-)

14/11/06 00:47  
Anonymous Anoniem said...

En, wat is het geworden?
Ik vind pannenkoeken wel iets hebben.

14/11/06 14:05  

Een reactie posten

<< Home