maandag, september 25, 2006

20 liter zweet kwijt

Afgelope weekend was bangelijk. We zijn met al de afs mensen uit penonome naar Guarare gegaan. Wereldberoemd in Panama voor zijn feest. Daarvan waren we getuigen gedurende 3 dagen. Het was wel geen festival zoals we gewoon zijn in Belgie, dus geen rock werchter goes panama. Eerder een gans dorpje waar overal gedanst, gegeten en vooral gedronken kon worden. Vooral dat laatste heb ik ZEKER NIET gedaan. Nu ja, ik wou mij volledig intergeren dus ik was wel verplicht om het een en het andere alcohol houdende substatie te degusteren. Fotos komen nog. Het was daar ook wel ontsettend warm, zelf de zee was echt echt warm. Rob heeft zelf zijn voeten half verbrand aan het zeestrand. Dat verklaarde wel onmiddelijk waarom er zo weinig volk aan het strand was. In belgie zou er met dat weer geen vierkante meter strand meer vrij zijn.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik vind het heel verstandig van jou dat je eindelijk eens geen drank hebt gedronken!! Want de laatste tijd in België was het toch wel weer erg gesteld met u zenne! Altijd maar strondzat, rijden of niet! :-p maar ge amuseert u precies wel en dat is het voornaamste:-D ahja ik heb ne macbook...

26/9/06 18:15  
Anonymous Anoniem said...

België heeft dan ook één van de mooiste stranden.

27/9/06 17:52  

Een reactie posten

<< Home