donderdag, september 07, 2006

2 Dagen conge

Ik heb vandaag en morgen conge gepakt. 2 Dagen geen unif, tzijn toch allemaal van die rare dingen over het referendum van het verbreden van het kanaal. Voor diegene die dachten dat het kanaal zeker verbreedt zou worden, think twice want pas in oktober loopt er een referendum. Ik weet wel niet of ze bindend is ma bon. En om de een of andere reden wilt mijn ouders hier dat ik bij rob op bezoek ga, en de ouders van rob liggen ook al te zagen bij rob wanneer ik langskom, mss een geheim complot om 2 gringo's te ontvoeren en dan zo losgeld te eisen. Btw: ff een nieuws flash uit panama, als er in belgie een partij drugs gevonden wordt van ne kilo ofzo, lach daar dan maar eens mee, want gisteren is er hier een bootje onderschept met 500kg coke aan boord!
Morgen vertrek ik voor 2 dagen naar panama, la chorera om juist te zijn. 2 Uur les volgen op stan zijn unif en daarna zien we wel. Normaal ging ik voor 1 dagje maar mijn moeder vond dat zo zot en vroeg of ik niet kon blijven slapen ginder :D Ook goed voor mij.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jaja, moeder weet al welk vlees ze in de kuip heeft en is blij dat ze 2 dagen van u verlost is. ik begrijp haar volledig.

7/9/06 19:06  

Een reactie posten

<< Home