zaterdag, september 02, 2006

Ik ben het beu!

This genoeg geweest, ik keer terug naar belgie. Na een maand kunnen die panamanesen nog steeds geen woord nederlands. Van enige vorm naar integratie is er ook al geen sprake, die blijven bij hun gewoontes, in de plaats van onze hoogbegaafde Belgische gewoontes eens over te nemen.
Genoeg gezeverd, voor de iets naivere medemens, mij zie je wss niet terug binnen 10 maand hoor. Tenzij er iets ernstig zou gebeuren natuurlijk. Vandaag wou ik naar aloude gewoonte een paar uur op het internet vertoeven in La Pintada, maar doordat de stoelen gepikt waren die nodig waren bij een andere activiteit heb ik maar 10 min al rechtstaande kunnen surfen. Derna ging hem toe. En omdat ik toch een werkje voor engels moest maken ben ik dan maar naar Penonome gegaan. Oh ja de reden waarom ik nu eigenlijk zoveel tijd heb is omdat mijn papa dacht dat ik sliep, anders ging ik met hem mee naar de softball. Ik ben dan mijn taakje gaan maken, de opdracht was: interview een personeelslid dat werkt in een hotel. Maar vermids een engelstalige zoeken in een hotel een even onmogelijke zaak is als een betrouwbare citroën vinden heeft een klant van dat hotel maar ff als tolk gespeelt. Waardoor ik het op zeer oppervlakkige vragen moest houden. Goh ik heb mijn taak gemaakt en dat is het belangrijkste :D En nu ben ik dus mijn internet verslaving een beetje aan het voeden in een internet caffe in Penonome.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

maar dat is toch schandalig! zo een slecht volk die panamanezen! dan komt er al eens ne buitelander bij hun langs en dan nog passen ze hun niet aan! amai amai ge bent zo ijverig bezig voor school ;-) dat heb je wsl die laatste 2 jaar op den tsm geleerd, want daar pas leer je wat studeren echt is!

3/9/06 00:43  
Anonymous Anoniem said...

goed zo jongen, geef maar van katoen; "schild en vriend" anders de knots

3/9/06 15:48  

Een reactie posten

<< Home