vrijdag, september 01, 2006

Alles op het gemakske

Vandaag ben ik voor de volle 2 uur les naar de unif gegaan, ale volle twee uur is relatief want ik was een uur te laat :P Maar in alle geval ik sta aanwezig voor de volle 2 uur :D En omdat er vandaag 2 prof's afwezig waren had ik 4 uur vroeger gedaan. Maar zelf dat went want daardoor heb ik de gelegenheid om straks op mijn gemak te gaan shoppen. Mijn visa ne keer uittesten en de plaatselijke economie erboven op helpen :d Het is hier wel serieus uitkijken voor namaak hoor :D Adidas is hier adibos, wel in het zelfde lettertype te verstaan he :D Maar de kwaliteit laat nogal de wensen over :p´Maar ik heb dringend nieuwe kleren nodig, 6 tshirts in zo's warm land is echt wel te weinig zeker omdat je elke dag een nieuwe moet aandoen en omdat er niet elke dag kleren gewassen wordt. Maar vree kalm winkelen zit er hier ookwel niet in, als ze gemerkt hebben dat er ne "gringo" in hun winkel rondlopt dan stormen ze onmiddelijk op u af als vliegen op ne ... Handig wel omdat je dan je kleren niet zelf moet dragen tot aan de kassa, this dat da zo veel weegt he. Gisteren heb ik ook niet bepaald veel spannends gedaan, gewoon de unif en 2 uur vroeger naar penonome, ale naar het internet caffe want bellen via skype ging gisteren blijkbaar echt slecht. Oh ja, ik heb hier eergisteren een telefookaart gekocht, het beloofde tarief per minuut naar belgie was 0.07$ Wel ja, dat was toch beloofd want een wet op misleidende reclame kennen ze hier nog niet al te goed, in de plaats van 0.07$ heb ik 0.71$ betaald per minuut, ff een factor 10. Goh ja dan begrijp je wel hoe dat die uit hun kosten kunnen komen, bellen gewoon met geld aan de publieke telefoon komt gewoon de helft goedkoper uit, dat kost maar 0.35$ per minuut dus in het vervolg ga ik dat doen hoor.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

heb je graag dat ik nog wat Nike-t-shirts opstuur? :)
Dan ben je zeker dat je échte hebt :)

2/9/06 15:46  
Anonymous Anoniem said...

stoefer met al uw nike shirts ;-)

3/9/06 00:40  

Een reactie posten

<< Home