maandag, augustus 14, 2006

Ziekte in mijn buik

Gisteren hadden mijn broer en zijn vrouw geplant dat wij naar het strand zouden gaan, dat is voor mij ff anders uitgedraaid, een geluk dat ze hier in panama nooit rechtstreeks ergens naartoe gaan, maar eerst nog wel iemand gaan bezoeken, want bij mijn schoonfamilie werd ik oppeens serieus onwel, mijn broer heeft mij dan maar onmiddelijk naar huis gebracht, waar dat mijn mama serieus in paniek geslagen is en mij meegesleurt heeft naar het plaatselijk hospitaal. Na amper 5 minuten in gebarentaal uitteleggen tegen diene dokter wat ik had, wouden ze mij daar onmiddelijk ne baxter steken. Daar ging ik ff niet mee akkoord. Ik heb dan maar de opdracht gekregen van heel veel water te drinken. Eenmaal thuis heb ik wel gemerkt dat afs bezig is met hun gaststudenten :) Want mijn moeder heeft dan naar de verantwoordelijke gebelt van afs, en die zei als het morgen (vandaag dus) niet beter ging dat in onmiddelijk naar Panama city moest komen voor ne volledige check up. Maar dat was niet nodig, want vandaag voel ik mij al pakken beter, en morgen dus voor de eerste dag naar de unif.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Helaba, jongen
die uitvluchten niet gebruiken om niet naar school te moeten gaan hoor.Dat werkt hier in Diegem maar niet in Panama;
dikke zoen van mams

15/8/06 17:11  

Een reactie posten

<< Home