donderdag, augustus 10, 2006

Camping: La Pintada

La Pintada is eigenlijk nog het beste te vergelijken met een camping :p Iedereen kent iedereen, nu ja in mijn geval kent iedereen mij maar niet omgekeert. Iedreen weet wat iedereen gedaan heeft en doet :p Zo kwam ik gisteren terug van het internetcafe, en kwam er een meisje mij vragen of ik net op het internet gezeten had, ik:ja. Maar eigenlijk moest ik daar niet op antwoorden want een familielid had het haar al verteld :p Familie van haar weliswaar :P De geruchtenmolen doet hier goed zijn werk, want natuurlijk als voordeel heeft dat de sociale controle hoog is hier. Gisteren avond ben ik weer gaan biljaarden met mijn papa, maar deze keer heb ik hem en een dorpgenoot op hun doos gegeven, en blijkbaar is papa geen goede verliezer want erna zijn we onmiddelijk naar huis gegaan :d
Vandaag ben ik met mama, rob en zijn mama naar de unif gegaan. Daar hebben we een poging gewaagt om de administratie inorde te brengen, wat niet gelukt is. Want de heer van de administratie kreeg paniekaanvallen toen hem ons zag binnenkomen en doorhad dat hem moest werken, we kregen al rap manjana te horen :d
Morgen ofwel maandag ga ik ne gsm kopen in penonome, veel ontvangst ga ik in la pintada niet hebben, maar in penonome is dat geen probleem. Dat maakt het ook makkelijker om mij optebellen via skype. En smsjes sturen vanuit panama naar belgie kost 20 cent :d
In belgie heb ik ook te horen gekregen dat het onmogelijk is om als buitenlander een bankrekening te openen. Welja dat zal mss onmogelijk zijn voor mensen die de bankdirecteur niet kennen, maar vermids mijn zus bij een bank werkt, en mijn mama bevriend is met de bankdirecteur is dat geen enkel probleem voor mij :d

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo Adriaan

Ik heb je 'verhalen' met plezier gelezen, ik ga ze zeker volgen. Ik ben blij te vernemen dat ze ginder naar je komst uitkeken. Het klinkt misschien raar, maar terwijl ik je brieven las kon ik mij moeilijk voorstellen dat ze van u kwamen, het lijkt allemaal zo anders...

Alvast groetjes uit De Pinte, waar het zoals in de rest van het land, nog steeds grijs en nat is.

Annemie

11/8/06 13:15  
Anonymous Anoniem said...

eey!onder lichte dwang geef ik ook mijn commentaar. Neenee het is omdat ik het graag doe hoor!het is heel leuk om zo wat van je te horen, want een jaar letterlijk niets van je horen zou toch wel wat lang zijn! ik zit hier zoals je wel weet te leren voor mijn tweede zit. Nu is het filosofie en wanneer ik alleen nog maar aan het vak denk word ik al misselijk, maarja we moeten er door. Het zou anders wel leuk zijn moest je een beetje van je zon naar ons opsturen want er ligt voor het moment al meer water 'op' het zeil van mijn opblaasbaar zwembad dan 'onder':) amuseer je daar nog!tot 'blogs' of msn's :)
liefs, maaike x
ps: ik zal frank eens wat motiveren om ook iets te komen neertypen:)

11/8/06 13:28  

Een reactie posten

<< Home