zondag, augustus 20, 2006

Opgepast transformatie gevaar!

Gisteren goed gemerkt dat de zon rond de evenaar serieus hard brand :d Mijn rechter arm heeft ervan, dat is ook onmiddelijk een bewijs dat ik niet met de auto rij maar pasagier ben. Kben ook weer naar de softball gaan zien met mijn papa, en mijn spaans daar goed kunnen oefenen :d Stapje bij stapje komt er vordering in de zaak, tzal nog wel wat in beslag nemen, maar ik versta toch al iets of wat spaans nu :p. Gisteren was het blijkbaar ook een of andere feestdag want der was in de avond na de mis een optocht van kraalwagens en gans de santaboetiek, ik stond daarbij als een van de weinigen die er echt niets van begreep. Ongelooflijk, zoiets is ondenkbaar in belgie buiten het carnaval seizoen :d Het was blijkbaar iets van fiesta para niƱo :p
Gisteren werd ik ook gewaarschuwd door mijn papa :d Ik zou hier blijkbaar in de smaak vallen bij de plaatselijke homo's :d Want ik moest oppassen dat ze mij niet gingen transformeren :d Ik ging effe onder tafel van het lachen, want ik citeerde net ff zijn woorden maar dan in het nederlands :d Vandaag ben ik voor de eerste keer naar Pierdas Gordas gegaan, en ik dacht dat ik in een boerengat woonde waar niets te beleven was. Pierdas Gordas is pas erg, niets te doen, klein, echt belachelijk klein, en geen cafe's :p Maar door onvoorzine omstandigheden had rob een dubbele boeking in zijn agenda, want eigenlijk ging hem met Marco (ne amerikaan) naar Penonome gaan, ik ben dan maar meegegaan.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

GEEN CAFEES??? oh nee en stel u voor dat ge daar zit, uw jaar is dan toch om zeep :p ! En ja dat van die transformatie... er zit in A'pen wel ergens ne goeie vriend voor u dan :p ;) Groetjes

21/8/06 15:26  
Anonymous Anoniem said...

serrieus gelachen met die transformatie; dan toch geen zwarte moestache voor u

21/8/06 16:17  

Een reactie posten

<< Home