vrijdag, augustus 18, 2006

Foto's poging 2

Door een stroompanne is dit dus mijn tweede poging om een paar foto's te uploaden.

Vandaag ben ik naar de unif gegaan voor niets, daar aangekomen vond ik mijn klas niet, na 20 minuten zoeken vond ik dan toch eindelijk mijn prof. Ik heb dan maar een uur alleem met hem in de aula gezeten, want er was niemand van de klas aanwezig. Ik heb mij daar een beetje bezig moeten houden met pentium 2's. Normaal duurde deze les 2 uur, maar door gebrek aan medeleerlingen heeft hem het al opgegeven na 1 uur. Dus een uur met mijn vingers liggen draaien, derna was niet veel beter, geen medeleerlingen en ook geen prof. Ik heb 20 minuten gewacht (doorgaans komt een prof 15 min te laat) en daarna ben ik maar weer naar huis gegaan. Redelijk frustrerend als ik voor niets moet opstaan om 5.00.
Ik heb gisteren wel mijn frans een beetje kunnen oefenen. Met Marie, een meisje uit Brussel die 2 jaar geleden vrijwilligerswerk gedaan heeft.
Nu hier komen mijn foto's!



Foto getrokken in het vliegtuig tijdens de vlucht Brussel - New York



De skyline van Panama City, genomen op het dak van het hotel.



De kerk van La Pintada





Ik met op de achtergrond de vrouw van mijn broer, en hun 2 kindjes, het is wel slecht zichtbaar.



Ik met mijn broer in het water, lekker fris, kan geen kwaad in die hitte hier.







Het huis van mijn familie.



1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk om wat foto's te zien, er is daar precies veel groen!ik mag dan wel weinig les hebben, mijn prof komt toch nog opdragen als ik les heb;) xx

19/8/06 10:07  

Een reactie posten

<< Home