donderdag, augustus 17, 2006

Unif in Panama

Aan het systeem van de unif moet ik mij toch nog serieus aanpassen hoor, vandaag vertrek ik zoals op mijn lessenrooster een uur later naar de unif in de hoop dat ik les zou hebben, maar nada. Ik kom daar toe na flink wat zoeken vind ik een paar uit mijn groep en zie die een lokaal binnen stappen, gelijk gewoonlijk volg ik hen en zit ik te wachten op de prof. Bleek dat de eerste 3 uur geen les was, maar een speciale test of zoiets. Ik ben dan maar ff terug naar Penonome gegaan om mijn tijd sneller te laten passeren en het sms probleem met mijne gsm optelossen, maar noch in de winkel noch op de helpdesk van movistar vestaan ze engels. Probleem nog steeds niet opgelost, mañana! Terug op de unif zitten wachten op de prof van bio maar die bleek ook niet te komen dus ben ik het maar afgebolt, en terug samen met rob naar penonome gegaan, zijn prof was nota bene ook niet komen opdagen. Goh ja, dat zal ook wel wennen :p
Straks ga ik proberen in La Pintada mijn eerste foto's op mijn blog te zetten, ze zullen wel sterk in grote gereduceerd zijn want uploaden op een zwaar belaste isdn lijn is geen pretje.
Ik heb ook een reclame link op mijn blog gezet, dus feel free om er geregeld op te klikken, op die manier sponsor je een arme student in Panama :p

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

oh nee, dan zie jij wel enorm veel af als zware verslaafde aan lessen volgen... ik leef met u mee, ik mis den tsm ook elke dag een beetje meer... (niet) amuseer je daar nog!

17/8/06 20:38  
Anonymous Anoniem said...

Kunnen die proffen geen sms'kes sturen als ze van plan zijn om niet op te dagen ;)

17/8/06 22:39  
Anonymous Anoniem said...

eva, ik had dat ook al voorgesteld, maar ik denk dat zo'n super georganiseerde bedoening ginder niet gaat aanslagen; het zal wennen worden en veel foert zeggen;
je kunt je ook nog inschrijven om één of meerdere extra opleidingen te volgen. aan dat tempo heb je de hele faculteit afgewerkt op één jaar.

18/8/06 10:25  
Anonymous Anoniem said...

Ah trouwens, Adriaan: ik heb het tweede paar Nike's (eindelijk) gekregen...
Ik heb eens gekeken om ze te versturen via TNT, FedEx, DHL,... maar ik kom steeds op ten minste € 124.
Ik denk dus dat je in juli volgend jaar een nieuw paar schoenen zal vinden in Diegem.

18/8/06 13:26  
Blogger Adriaan said...

Voor dat geld koop ik mij hier inderdaad beter 3 paar :d

18/8/06 21:17  

Een reactie posten

<< Home