maandag, augustus 28, 2006

Een paar wijzigingen

Vandaag mezelf bij de kraag genomen en mij naar de unif gesleept, twas gisteren veel te laat (11.00:P) maar het was SWAT op tv, wel lekker gedupt, maar toch eindelijk iets of wat deftig op de tv. Ik hoor ulle al denken, swat deftig??? Wel naar panamanese tv normen is dat super kwaliteit :P Vrijdag heb ik ook maar naar afs panama gebeld, want in belgie was door afs een counselor beloofd maar we hadden er nog steeds niets van gehoord. Blijkt dat de caunsler van rob mijn mama is, en ik mag kiezen, tussen de vrijwilligster, de man van de vrijwilligster, of mijn overbuurvrouw. Hier is dat dus kiezen tussen cholera en de pest, want die staan alle 3 veel te dicht tegen mijn familie, dus in geval dat er iets scheelt heb ik een probleem :D Maar ik denk niet dat dat onmiddelijk nodig zal zijn want ik ben in een redelijk goede familie terechtgekomen, om niet te zeggen dat ik met mijn gat in de boter gevallen ben. Ik heb dan ook gevraagd aan afs of rob en ik niet mee met de activiteiten konden doen van het comite van Penonome, want la pintada organiseerd niets doordat het te veel zou kosten. Zaterdag is rob meegkomen met mij en mijn papa naar de softbal, iedereen komt mij daar nu ook al begroeten en een hand geven, this al de derde keer dat ik daar naartoe ging dus ze beginnen mij al te kennen. En blijkbaar vinden ze het ook fijn om de mensen zat te voeren want ons pint was nog niet op en ze stonden daar al met een ander. Een voordeel er zit evenveel alcohol in een pint hier als in tafelbier in belgie, dus ge kunt serieus wat verzetten zonder dat ge iets voelt :d We waren terug thuis rond 18.00, veel te laat voor de laatste bus naar pierdas gordas, waar rob woont dus is hem maar blijven slapen. Ik met mijn onlogische gedachte dacht van hij gaat een kamer krijgen in dat logeerhuisje, daar staan er toch 3 leeg, niks van, ne ganse combine, mijn broer, zijn vrouw en hun kinderen zijn bij de familie van zijn vrouw gaan slapen, en wij moesten in hun kamer slapen, der staan wel twee tweepersoonsbedden, en het is ook de eenigste kamer met airco. Wij de airco aan, maar ik heb verdomd kou gehad, want een laken alleen is niet zo warm :d En zaterdag heb ik van marie ne coko pot gekregen, ne echte nutela dan nog wel :d Ik had tegen haar verteld dat mijne pot op 2 dagen leeg was door mijn chokolade verslaafde familie, dus was ze zo lief om er ene uit panama city meetepakken, nu bewaar ik hem wel in mijn kamer, diene pot is van mij VAN MIJ ALLEEN :d

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

en precies dat diene pot choco nu langer dan twee dagen gaat volblijve :-D zeker nu dat ge op water en rijst moet leven ;-)

29/8/06 23:19  

Een reactie posten

<< Home