donderdag, augustus 24, 2006

Gisteren: slaapdag

Gisteren was het echt ne ubertammedag. Thuisgekomen rond 15.00 iets gegeten en dan maar mijn bed ingekropen voor ne siesta, dat was toch het plan, ik ben erin blijven liggen tot deze morgend 5.00 :D Vandaag heb ik beslist dat ik maar genoeg spaans geleerd heb, nu is het tijd dat die Panamanezen ne keer nederlands leren, dus ik heb die 3 grieten dat mij gisteren spaans hebben bijgeleerd maar ne keer een les nederlands gegeven. Wat ne vuile uitspraak :D Die klanken kloppen echt niet :d En na 50 keer het herhaald te hebben klinkt het bij hun nog steeds hetzelfde als ze dat de eerste keer zeiden :D Grappig, ik ben voor de moment naar 4fm aan het luisteren via stream, en voor de eerste keer begrijp ik een paar woorden uit de spaanstalige liedjes, this nu Camisa negra :d In het spaans is dat dus zwart hemd :d Wacht se, over een maand of twee zal ik het wel volledig verstaan :p

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik heb het altijd geweten dat leerkracht iets voor u was! zo te zien gaat dat u wel af :p zeker met buurman als uw voorbeeld ;-) en als het u niet lukt, kunde nog altijd als kinderoppas aan de slag he ;-)

24/8/06 21:34  
Anonymous Anoniem said...

En "Camisa Negra", zwart hemd dus, is in het Spaans zoiets als "Zwart Schaap". Dus, als je nog eens indruk wil maken, kan je altijd iets zeggen in de aard van "ikkos bennos ookos altijdod het camisa negra" ;-)

25/8/06 15:54  
Anonymous Anoniem said...

goed jongen,

leer die panamezen eens wat ontwikkeling is. pff geen vlaams kunnen. wat een schande. de paterkens deden hetzelfde in congo.
en zie maar wat ervan is gekomen. eindelijk wat beschaving

27/8/06 21:55  

Een reactie posten

<< Home