dinsdag, september 05, 2006

Geen stroom en water.

Gisteren had ik ongelooflijk veel chanse, want na mij 2 uurtjes internet in Penonome kwam ik mijn broer tegen met de auto waardoor ik in 15 min in La Pintada zat, voor ne keer niet in een overvol busje zitten in die hitte. Maar eenmaal in La Pintada aangekomen had ik wel ff geluk dat ik mijn internet verslavind gevoed had in Penonome want er was namelijk geen stroom in La Pintada. Dus ik op mijn gemakje met de knack en mijn iPod in mijn oren aan het genieten van de koelte die er gisteren heerste op het terras. Nu ja vree lang heeft die rust niet geduurt want na 15 min had Jare door dat ik op het teras zat en zou ze kost wat kost bij mij komen zitten, dat kind is voor een of andere onverklaarbare reden zot van mij. Maar Jare staat niet bepaald synoniem voor rust, dus was het snel mijn knack en iPod in veiligheid stellen en Jare animeren. :d Ik ben maar uit pure misserie vroeg in mijn bed gekropen(20.00) en 'S morgends om 5.15 ging mijn wekker af gelijk gewoonlijk. Maar ik slaap vlak naast de badkamer dus ik had al gehoord dat er geen water meer was. Panamanezen verwachten dat je elke morgend ne douch pakt, dus ja geen douche geen school redeneerde ik met mijn suffe kop en kroop terug mijn bed in. Moeder had het blijkbaar door want om 6.00 was er weer water en ik moest mijn bed uit :s groemel groemel. En hoe ik hier ook mijn best doe, echt serieus te laat komen is mij toch maar 1 keer gelukt. Vandaag om 6.30 busje gepakt, om 6.50 in Penonome aangekomen en dan ff langs de post gegaan (belgische mama zal dit stukje graag lezen). Busje gepakt naar de unif en amper 15 min te laat aangekomen. Het zal mij ook nooit lukken te laat te komen zoals het hoort naar panamanese normen he :D

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hoe? en uw agenda afgeven moet dat niet meer ofzo?? jamaar ge moet de tsm waarden niet laten slabakken e! kom schrijf maar zelf in uwe agenda wanneer ge te laat komt! ;-)

5/9/06 21:07  
Anonymous Anoniem said...

het ge al een uitgangspasje om de school s'middags te verlaten.
te laat komen s'morgens en s'middags zonder pasje naar buiten!!!!
neen jongen, zo kan dat niet meer!!!

6/9/06 09:42  

Een reactie posten

<< Home