donderdag, september 14, 2006

Terug op vakantie

Vandaag zijn rob en ik op "schooluistap" altans dat is de officiele uitleg. Want normaal ging de klas van rob vandaag en morgen op uitstap naar super interessant plaatsen, zoals kerken enzo bezoeken. Owh yhea, dat is wat ik al heel mijn leven wou doen :D Dus gisteren hadden we dan maar besloten om voor dat geld dat we normaal aan de uitstap zouden besteden, dat maar in een hotel kamer zouden steken. Zalige locatie waar dat hotel gelegen is. Gebouwd op een klif met uitzicht op de oceaan. Langs de zijkant is een trapje voor een prive strand. En het water is hier echt zalig warm. Plus der is ook een zwembad. Het grootste voordeel dat we hebben is dat we het hotel voor ons alleen hebben, niemand huurt hier een kamer voor de moment. Logisch ook het is laag seizoen en midden in de week.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik kom af

14/9/06 22:31  
Anonymous Anoniem said...

en ik maar denken dat ik in een chique hotel zit :)
In ieder geval, ik begin te begrijpen hoe jij je daar moet voelen. Hier in Mallorca spreekt ook geen kat iets anders dan Spaans en ik versta daar dus geen jota van. Die spanjaarden veronderstellen dat heel de wereld spaans spreekt, dus die ratelen maar door en staan heel verbaasd te kijken als ik in mijn beste spaans zeg "no comprendo"...

15/9/06 01:20  
Anonymous Anoniem said...

Owh yhea, wat is dat voor iets!
Wij komen allemaal af.

15/9/06 22:25  

Een reactie posten

<< Home