dinsdag, september 12, 2006

Vandaag heb ik beslist dat er een paar veranderingen moeten plaatsvinden in mijn leven in Panama. Niet dat ik het hier slecht heb, maar de veranderingen zijn noodzakelijk om mijn verblijf hier zo aangenaam te maken. Een daarvan is dat ik meer moet sporten. Ik voel me anders echt ne papzak. Met als gevolg dat ik vandaag voor de eerste keer ben gaan lopen. 30 Minutjes, ik was fier op mezelf :D De andere verandering zal een nog grotere inpact hebben. Ik ben toerisme op de unif beu, na een maand bijna hersendood de lessen te hebben gevolgd besef ik toch dat dat niet alles is. Ik wil iets kunnen doen, ofwel denkwerk ofwel met mijn handen. Daarom ga ik eens informeren of er een richting automechanica is, maar de richting informatica wil ik toch ook wel eerst eens zien wat dat juist is. Een beetje sport is wel noodzakelijk voor mij, want buiten met mijn luie kont in de zetel hangen had ik niet echt veel lichaamsbeweging. En ik wil toch eigenhandig als ik terug kom zonder behulp van een rolstoel de luchthaven kunnen verlaten. Vandaag ben ik uit protest (is dat geen mooi excuus) niet naar de les gegaan, ale this te zeggen niet naar mijn lessen gegaan. Rob had Marcus(een amerikaan, niet met afs hier) meegepakt om hem een les te laten bijwonen in de klas. Ik ben bij hun gaan zitten. Nu ja echt spannend was het niet want de les was zoals gewoonlijk super boeiend. Na die les heb ik het besluit maar genomen dat toerisme niets voor mij is, of niets voor ons want Rob is het ook beu. Na de unif zijn we ne lekkere hamburger gaan eten in het hotel Dos continental (lees: lekker, jaja, daar is het nog vree goed) en erna een filmpje gaan kijken in de videotheek. Dat was zowat mijn dagje :d

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ah, automechanica! Goed idee in feite. Loes haar R5'ke gaat er dan wel bij varen ;)

12/9/06 09:35  
Anonymous Anoniem said...

Zie maar da je er wat van leert, zodat ik niet meer naar de Coster moet. Moet binnenkort naar de autocontole en als ik er niet doorben kan ik een jaarje wachten op onze ster-mechanieker ;)

12/9/06 18:28  
Anonymous Anoniem said...

maar dat is handig, nu net ik een auto gekocht heb gaat meneer automechanica doen :-D zo moet het :-P

12/9/06 20:08  
Anonymous Anoniem said...

het zal in elk geval leuker zijn dat je je om 5 uur smorgens niet uit bed moet slepen om naar de les te gaan!:)

12/9/06 21:19  

Een reactie posten

<< Home