zondag, september 10, 2006

Weekendje weg

Donderdag op aandringen van mijn ouders naar rob gegaan. Omdat de laatste bus Pierdas Gordas - Penonome om 16.00 rijdt, en ik naar huis wou vertrekken om 17.00 had ik een probleem. Ik ben dan maar noodgedwongen blijven slapen, niet echt een probleem, wel dat ik dan om 5.30 moest opstaan, en dat op een vrij dag :P Vrijdag had ik met Marie afgesproken om samen de bus te pakken naar Panama City, maar blijkbaar is Marie hier al perfect geintegreerd want we hadden om 8.00 afgesproken en ze was er pas om 9.00. Een geluk dat we een snel busje hadden zodat ik nog op het afgesproken uur in Panama City aankwam. De vrijdag heb ik samen met stan en kevin een les filosofie gevolgt, super spannend en uber interresant. Want we mochten niet eens praten tijdens de les, de onmens! Een geluk hadden stan en kevin er al genoeg van 2 uur later en zijn we naar Albrook mal gegaan, gigantisch, echt, ongelooflijk groot, naar amerikaanse normen, dus niet te vergelijken met belgie :D Daar is dus alles te vinden, daar ga ik nog zeker ne keer naar terug om mijn inkoopjes eens te doen. Eindelijk na een maand nog eens lekker vettig kunnen eten, vettig eten is hier geen probleem, dat lekker wel. Mij volgestopt met MC Donalds :D Daarna naar huis gegaan en blijkbaar was het die dag een of andere feestdag, want samen met de familie van stan zijn we naar iemand thuis gegaan om daar een wanabee mis te volgen. Ter plaatste hadden stan en ik totaal niet door wat er gaande was, er werd gebid, gezongen, gegeten, mensen hun problemen vertelde met veel verdriet hun ding, er werden cadeau's uitgedeeld. Echt een rare boel. Thuis heb ik aan mijn mama hier gevraagt wat dat allemaal was, twas een feest waar de 18 jarige meisjes aan de gemeenschap werden voorgesteld :P Na die bijeenkomst ben ik met stan en zijn broer naar een club gegaan in La Chorrera. Twas er ook een misverkiezing, we hebben ons wel geamusseerd :P De zaterdag zijn we gaan zwemmen, natuurlijk zwaar verbrand, wat had je anders verwacht :P En rond 17.00 bus gepakt naar penonome. Rond 20.00 was ik eindelijk thuis in La Pintada. Oh ja, de zaterdag heb ik ook een musqieten net gekocht, een rechthoekig, dus dat past vrij goed voor mijn stapelbed :P Vandaag ben ik maar naar Penonome gekomen, want thuis was er niet bepaald veel te doen, en ik ga mij hier ook een after sun kopen of toch proberen ene te vinden.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jongen, wat had ik gezegd voor dat je vertrok?
Hard gaan lopen als er meisjes in je buurt komen. En nu ga je ze opzoeken!!!
Een missverkiezing????
Of was het een mis-verkiezing?
En nog iets:hoe denk je dat je er gaat uitzien met al die zonnebrand?
Verrimpeld en verfrommeld!!!
Ik heb mij laten wijsmaken dat je snor ook meekleurt. Die zal ook bruin worden. Een blonde "gringo" met een bruine moustache, dat is echt geen zicht.
Kusjes

10/9/06 22:55  
Anonymous Anoniem said...

na alle regen in augustus(toen ik aan het leren was) is de zon eindelijk weer opgedoken. Ik krijg het gevoel dat het Belgische weer mijn gemoed volgt:) we zijn trouwens al eens met de colt naar de zee gereden, en ik vrees dat frank hem eens heeft getest want ik was moe en heb dus op de autostrade een kwartier mijn ogen toe gedaan:) xxx

10/9/06 23:40  
Anonymous Anoniem said...

maar neen, ik ben een superbrave jongen die zich steeds aan ELKE verkeersregel houdt ;-) en ja jongen, zo naar de meisjes gluren dat doe je toch helemaal niet :-P was er iets te zien eigenlijk? :-D

11/9/06 18:36  
Anonymous Anoniem said...

maar neen, ik ben een superbrave jongen die zich steeds aan ELKE verkeersregel houdt ;-) en ja jongen, zo naar de meisjes gluren dat doe je toch helemaal niet :-P was er iets te zien eigenlijk? :-D

11/9/06 18:37  

Een reactie posten

<< Home