donderdag, september 21, 2006

Festival here I come!!

Vandaag weeral een volledige dag naar school gegaan! Ik weet het, nu zitten jullie waarsschijnlijk vol ongeloof naar jullie scherm te turen. Maar het is de waarheid hoor. Wel een geluk dat de leerkracht een uur vroeger gestopt is. Het begint echt wel een gewoonte te worden om mensen tegen te komen van afs in Penonome. Na een maand niemand tegen te komen kan het de laatste tijd niet op. Vandaag was het een amerikaans meisje, ik ben wel een heel klein beetje hare naam vergeten, maar ze heeft ons wel zeer interessante info verschaft. Het weekendje weg met afs start niet de zaterdag maar de vrijdag. Even goed natuurlijk. De uitstap wordt zelf terugbetaald door afs :O Kan ik nog gratis weggaan se :D:D Vandaag is Rob ook meegkomen naar La Pintada omdat wij het een en het ander te regelen hadden met Gladis de vrijwilligster van afs. Want toen ik gisteren informeerde bij de mama of ik weg kon dit weekend bleek dat er een orientatie geplant was deze zaterdag. Die is verzet naar volgende week dus dat is ook geregeld. Rob heeft ook problemen dat hem elke dag zo lang in de bus moet zitten. Nu was de oplossing van Gladis dat hij in de week bij ons in La Pintada zou blijven slapen en in het weekend naar Pierdas Gordas. Dat is zowaar de slechtste oplossing dat er mogelijk is. Dan ga ik helemaal geen spaans meer hoeven te praten. En dan moet de jongen in het weekend terug naar het dode pierdas gordas, terwijl er net dan feestjes zijn in La Pintada en Penonome. Niet voor discutie vatbaar vind ik persoonlijk. Ik ben daarstraks ook wel ff verschoten van mijn papa. Hij is dus veel minder conservatief dan gedacht :D Want gans het gesprek met Gladis was gevoerd aan de farmacia van mijn papa dus hij kon de conversatie volgen. Met dat hem wist dat we naar een festival gingen kwam hem oppeens af met een pakje condooms, dat mochten we zeker niet vergeten meetenemen. Toch niet als we geen kinderen wouden achterlaten in Panama:D:D Liever zo dat het bespreekbaar is dan dat het allemaal achter de rug moet zene :p In alle geval, ik beleef hier een enorm mooie tijd en amuzeer mij rot :p

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het was wel niet om u te amuseren dat ik u naar panama liet gaan. bij gebrek aan het leger vond ik dit een goed alternatief om "man" te worden. niet om u te amuseren.

22/9/06 13:32  
Anonymous Anoniem said...

hij zal wel man worden... mss op een andere manier maar tzal em ooit nog wel lukken :-D
ps: buuwman geeft nog steeds les in den tsm :-D:-D:-D, nu heb ik spijt dat ge wegbent zenne ;-)

22/9/06 23:50  
Anonymous Anoniem said...

wij genieten momenteel van een vakantie in turkije, maar konden jouw blogje niet lang missen. İef zegt dat als we volgend jaar naar Panama zouden komen en we zien kindjes met blauwe oogjes...
Have fun!!!

23/9/06 10:43  

Een reactie posten

<< Home