donderdag, september 21, 2006

Nieuwe klas :)

Vandaag de eerste volledige dag les gehad met mijn nieuwe klas. De 3 uur wiskunde waren echt wel lachen, statistiek krijgen door ne man die u constant de indruk geeft dat hem zat is, dat is echt wel geestig. Maar eindelijk had ik de eerste les waarvan ik iets verstond en het eigenlijk wel graag volgde. De mensen uit mijn klas zijn ook wel super. Veel opener dan de vorige klas. Ze willen ook dat ik hier zo rap mogenlijk spaans kan, dus ik krijg hier serieus veel prive les :D De 3 uur na wiskunde was iets van biologie, raar, ik zou begot niet weten waarom wij dat zouden moeten leren maar bon. We moesten in groepjes werken, en die meisjes vonden het zeer belangrijk dat ik volgde en alles opschreef. Ik werd zelf gecontroleerd. Maar liever zo want dan gaat de tijd tenminste een beetje vlotter vooruit. En naar goede oude gewoonte zijn we een uur vroeger gestopt zoals het hoort natuurlijk. Toen we terug naar penonome gingen kwamen we zowat iedereen tegen van afs die hier in de buurt woond. Van een toeval gesproken, was wel leuk, ff kunnen bijkletsen en afspreken voor dit weekend. Want inderdaad jullie kunnen het alvast raden, ik ga weer weg, deze keer met afs. Naar een festival. Kzie het wel volledig zitten :-)
Familie, vrienden en kennissen hebben de groeten van mijn papa hier!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goeie meisjes die je in het oog houden!

21/9/06 10:00  
Anonymous Anoniem said...

ge weet wat ik denk... :-D

21/9/06 20:11  

Een reactie posten

<< Home