maandag, september 18, 2006

Ingenieur in spe!

Vandaag ben ik samen met Rob naar het secretariaat gegaan. Ik gewapend met een briefje dat mijn mama geschreven had dat ik graag van richting zou veranderen. This ons nog gelukt ook se. We zitten nu alletwee in dezelfde klas en volgen Ingeneur Informatica :D:D Tklinkt ferm maar kdenk dat het niveau niet bepaald ferm zal zijn. In alle geval ga ik nu tenminste lessen hebben waarbij ik ga moeten nadenken. Zo zal ik statistieken hebben, programmeren en nog van zulks. Nadeel is wel dat ik elke dag een uur langer naar de unif mag gaan. Maar moeten is een groot woord in Panama.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hier is er al ene bij ons thuis die zich bedreigd voelt hé :)
Way to go! Eerst unif, dan ingenieur, binnenkort doctor in de ruimtevaart? Daar in Panama moeten slimme mensen wonen ;)

18/9/06 22:48  

Een reactie posten

<< Home