zaterdag, december 09, 2006


Eerst en vooral mijn oprechte excuses voor het vroegtijdige “kerstkaartje” Nuja, beter vroeg dan laat zal ik maar zeggen. Maar ik wou het niet riskeren dat een kerst en nieuwjaarskaart na nieuwjaar zou aankomen. Het mist zijn doel dan nogal redelijk. Het komt er gewoon op neer dat je niet kan vertrouwen op de post in Panama, waardoor ik het 3 weken op voorhand had opgestuurd.
Eergisteren, om jullie weer eens lekker jaloers te maken, zijn we weer naar de zee gegaan, van onze vakantie genieten ;-) Gisteren was het moederdag, een ware nachtmerrie want ik heb hier geen zussen die een cadeau koopt, en waarbij ik kan mee sponsoren :-p Maar ik heb het al bij al nog relatief goed overleefd. Eerst door mij in de ochtend op te sluiten in mijn kamer, ik denk dat zowat half la Pintada over de vloer is geweest gisteren, en wanneer de kust vrij was ben ik naar Penonome gevlucht. :p:p:p Toen ik terug wou gaan naar La Pintada heb ik mijn eerste politie interventie gezien van mijn verblijf hier. Er was een caffe ruzie, en de politie was ter plaatste, een man werd gearresteerd, en de andere na het
aanwijzen door de omstanders ook. Allemaal zeer spannend en sensationeel in het Penonome dorp :p

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zeg jongen, ben je zeker datje zelf niet bij die café ruzie betrokken was. ik ken mijne zoon hé, overal ambras maken en boel zoeken en van de meiskes niet kunnen afblijven. dan gebeuren zo'n dingen. je bent niet in belgië waar alles getollereerd wordt door de vreemdelingen.
groetjes
mams

10/12/06 14:10  
Anonymous Anoniem said...

Man man diene foto... Ik durf naar uwe site nemeer kijken, want ik denk dak mijn valies pak !

Kga nog enkele keren op diene link klikken voor de sponsering.

Ciao

10/12/06 20:20  
Anonymous Anoniem said...

Alé, zussen zijn dan toch soms nog nuttig ;-)

11/12/06 09:49  
Anonymous Anoniem said...

de foto is echt wel adembenemend!jij zit daar zalig aan de zee.Ik zit hier, mijn broek hangt voor de verwarming te drogen omdat ik weer eens door een regenbui moest fietsen:)t is niet eerlijk;)xx

11/12/06 12:46  
Blogger Frank said...

en waarom mag ik ni alle Duvel opdrinken???

11/12/06 22:35  
Anonymous Anoniem said...

Bedankt voor je vroege kerst- en nieuwjaarswensen. Inderdaad liever wat te vroeg dan na pasen. Zo doe je er ons ook aan denken dat we er stilaan moeten aan beginnen. Oma heeft haar kaartje ook al ontvangen, ze bedankt je ook.
groetjes
Annemie en Co

12/12/06 14:34  
Anonymous Anoniem said...

What i don't understood is in truth how you are now not really much more well-liked than you may be now. You are very intelligent. You recognize thus considerably when it comes to this topic, produced me personally believe it from numerous various angles. Its like women and men don't seem
to be involved until it's one thing to accomplish with Lady gaga! Your individual stuffs excellent. At all times handle it up!

my blog post: via ronzoni 2

2/5/13 16:49  

Een reactie posten

<< Home