zondag, december 03, 2006

Van de zon genieten :-)

Gisteren ben ik met Rob een beetje van de tropische stranden gaan genieten. Om 12.00 afgesproken aan het hospitaal. Blijkbaar heeft die panamanese cultuur al meer grip op mij dan verwacht, want optijd daar staan was niet bepaald mogelijk :p Aangekomen in Santa Clara wouden we eens een andere bar checken om te zien of het daar beter was, daar moest je betalen voor de inkomst, maar wij gierige belgen hadden daar niet bepaald veel zin in, met een kleine omweg zijn we toch op dat strand geraakt. Maar daar moest je 10$ betalen voor zo een dom storen hok met een hangmat. Niet bepaald wat we gingen doen, want bij de andere bar is dat "gratis" zolang je maar iets besteld voor te drinken. Ik sta er nog steeds van versteld hoe warm het water hier wel niet is. Zalig gewoon :p Rond 17.00 terug naar huis, en rond 19.00 was ik thuis geraakt. Twas die dag ook een feestje van mijn kleine neef tergelegenheid van zijn 2 de verjaardag. Ik kwam net op het zelfde ogenblik thuis als mijn papa, en hij was erna opweg naar daar. Dus ik vlug een douche gepakt, en hup terug naar Penonome. Daar de gebruikelijke panamanese feestmanier weer gezien: veel drinken, spontaan beginnen te dansen en lekker luidruchtig zijn. We zouden zoiets eens moeten proberen in Belgie:p Want het feestje was pas gedaan om 1.00 :p Kdenk dat om 10.05 al politie aan de voordeur staat :p Twas wel een leuke dag gisteren :-)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ja maak ons maar jaloers met je zon zee en strand!en wij hier maar in grijs, regenachtig weer met veeeel wind zitten:) xx

5/12/06 10:16  
Anonymous Anoniem said...

Ge kunt veel zeggen hé, maar bewijs het eens.En daarbij veel wind heeft ook zijn charmes.
mams

5/12/06 11:59  
Anonymous Anoniem said...

Seg kunt ge AUB is een potteke met goed weer opsturen ? Goed dicht doen dat het niet gaat vliegen, want ik verdrink bijna int bos ... Nog veel plezier op het gratis strand, Grtz ! Jeroen.

9/12/06 17:52  

Een reactie posten

<< Home