vrijdag, december 01, 2006

Er is sinds mijn laatste post toch redelijk wat gebeurt. Twee weken geleden woensdag bv: ik kreeg telefoon van Rob met de melding dat Anne mogelijk teruggestuurt wordt naar Nederland. Ik had dan de laatste bus gepakt naar penonome, want donderdag ochtend moest ze vertrekken naar Panama. We hebben voor haar huis nog wat liggen babbelen, ik Rob, Peter en Anne. Donderdag was het dan het afscheid, na lang palaveren en lobyen tussen afs panama en afs nederland mocht ze dan toch in Panama blijven. Dat heeft allemaal meer als 4 dagen geduurt. Sinds een paar dagen is het ook gedaan met de unif, buiten een keer een les van 5 minuten komen er geen proffen meer naar de unif. Dusja, nu kan ik mij eindelijk volledig geven in wat ik zo goed ben: uitslapen :p 26 November was ook mijn verjaardag, nuja door gans die toestand met Anne stond mijn hoofd er niet bepaald naar, maar Peter heeft zowat zelfstandig beslist dat ik zaterdag nacht een feestje ging geven bij mij thuis, Rob, Peter en Cedrine waren aanwezig, en Frank en Maaike natuurlijk ook ;-) Ik weet het ik ben in omgekeerde volgorde en in complete chaos aan het opsommen, maar ik heb ook voor de eerste keer in mijn leven Tanksgiving gevierd, met de amerikaanse meisjes die hier zaten. Ik begrijp er niet al te veel van van die bedoeling, het komt hierop neer: ze vieren tanksgiving omdat columbus bij het aankomen in america op die datum een groot feest gegeven heeft samen met de indianen, om ze daarna afteslachten, maar dat laatste wordt er niet bij vermeld. Maar twas wel gezellig :-)

1 Comments:

Blogger Frank said...

dat is wel spijtig van anne, maar wel positief dat ze niet naar huis wordt gestuurt maar wel naar de andere kant van het land... ik vond het in ieder geval wel een cool verjaardagsfeestje :-P

3/12/06 14:29  

Een reactie posten

<< Home