maandag, juni 11, 2007

Het is bijna gedaan

Eerst vooral mijn excuses voor de lange tijd dat je hebt moeten wachten op een nieuw bericht. Ik leef nog en heb voorlopig nog al mijn ledematen ;). Heb wel wat meegemaakt :p Heb onderandere een ontmoeting gehad met een glazen deur, resultaat: een paar mooie littekens op mijne arm. Maar geen echt permanente schade. Emotioneel is het wel zeer hectisch. Langs de ene kant vind ik het wel positief dat het bijna over is, terug wat belgie. Maar ik ga panama zo hard missen, om nog maar te zwijgen over mijn meisje.
Ik ben nu ook van plan om wat rond te reizen, ik ga de typische toeristische plekken eens gaan bezoeken, zoals het kanaal, casco viejo, panama vieja. Dus ge moogt u een reeks fotos verwachten. Verder heb ik eigenlijk niet veel te vermelden.
Ik zal wel proberen de laatste maand wat meer te posten.