woensdag, januari 03, 2007

Gelukkig nieuwjaar!!!

3 Dagen geleden heb ik net zoals jullie nieuwjaar gevierd, weliswaar 6 uur later als de mensen die in Belgie wonen. Wat wel verschillend was, was het weer. Nieuwjaar vieren bij 30 graden is nogal absurd :P Het heeft zowat het gevoel als: op vakantie zijn tijdens juni in het zuiden van Frankrijk, en dat er dan iemand naar u komt en zegt: gelukkig nieuwjaar! Peter was ook van de partij in La Pintada. We hebben daar dan ongewild ne panamanees zat gevoerd (na 3 glazen wiskey lag hem hersendood in de stoel te hangen) Er wordt ook niet afgeteld, de radio en tv stonden aan, en als ze op de radio vertelde dat het 2007 was, zonder aftellen ofzo, was het nieuwjaar. Op de tv werden de uitzendingen niet eens onderbroken. Vuurwerk afgestoken, natuurlijk van dat vree goedkoop chinees materiaal. Gevolg ik, peter en vader brandwondes aan de hand, weliswaar in mijn en peter zijn geval zeer kleine. Mijn vader was te zat om het te beseffen. En rond 4.30 bed ingekropen en zonder kater de 2de januari wakker geworden. Kon ook niet anders, had namelijk niets gedronken. Deze morgend had ik ook nog wel iets grappigs ontdekt, Jary heeft haar eerste tandjes :P Twee vandonder, nuja ik vond dat toch grappig.

2 Comments:

Blogger Frank said...

GELUKKIG NIEUWJAAR

4/1/07 11:20  
Anonymous Anoniem said...

En sinds wanneer let jij op kleine kindjes? Jawadde, écht veranderd blijkbaar ;)

5/1/07 22:00  

Een reactie posten

<< Home