maandag, december 18, 2006

Het is me toch wat hoor, Panama. Nog een week en het is Kerstmis, maar ik besef het nog niet al te goed. Komt het door het klimaat? Ik zou het begot niet weten. Ze doen hier nochtans wel uiterst hun best om het kerstgevoel zo kunstmatig als mogelijk te laten beleven. Overal plastieke kerstbomen, huizen verlicht zoals het hoort, met de bijbehorende niet passende kleuren flikkerlichtjes. Ons huis is zo een voorbeeld. Ik denk dat er onderling een wedstrijd is om uw huis zo veel mogelijk licht te laten maken. Ik ben dit stukje aan het schrijven terwijl ik voor mijn huis zit, niemand is thuis, en de deur is op slot. Er zit dus niet veel meer in om mij wat bezig te houden. Voor de rest zijn het zeer rustige dagen. Het weer is wel opmerkelijk. Normaal zou er nu een droog seizoen moeten zijn, maar het heeft al iets te veel geregend om het droog te noemen? Het zal wel global warming zijn zeker?

4 Comments:

Blogger Frank said...

ik ben ook nog niet in kerststemming zenne, het zal wel door het weer komen.

19/12/06 13:03  
Anonymous Anoniem said...

frank wil gewoon niet in kerststemming komen:) kadootjes kopen is dan ook niet zijn favoriete bezigheid. Ik kan me wel inbeelden dat kerstmis in de warmte een beetje raar doet. Hier is het dan toch eindelijk beginnen te vriezen:)ik hoop dat je daar gespaard blijft van alle melige kerstmuziek want dat draait hier al weer op volle toeren:)xx

19/12/06 15:22  
Blogger Adriaan said...

Neenee, melige kerstumziek a volonte. Ik heb een overbuur die gans de buurt trakteert op ne dansende kerstman die gans de tijd kerstliedjes zingt, en af en toe ne keer hoooh hoooh hooh roept. En dat eindeloos herhalen natuurlijk.

20/12/06 18:59  
Blogger Frank said...

maar ik heb een idee! nu! je ipod gepikt is, kan je mss een zune kopen ;) zo een mooi speelgoedje :p:p

23/12/06 17:37  

Een reactie posten

<< Home