zondag, januari 07, 2007

Het beste is niet goed genoeg!

Onder het moto het beste is niet goed genoeg heb ik nieuwe vrienden beginnen zoeken: kben dan maar begonnen met de president. Gisteren is de president van Panaman naar La Pintada gekomen. Ons moeder wist dat ik diene graag wou zien, dus zij heeft mij 's morgends verwittigd. Rond 11.00 was het dan zover, een zwarte helicopter met de president, gouverneur en vice president in. Omringd door een klein leger lijfwachten. Na een speach en debat van 5 uur was het eindelijk zover. Een veiligheidsagent roept mij bij hem, ik wist eerst niet wat er gaande was, eigenlijk was hij gewoon geintresseerd wat die enige blanke kwam zoeken tussen al dat panamanees volk. Ik vraag hem dan ook of het mogelijk zou zijn voor ne foto samen met hem. Twas geen enkel probleem. Ik ga naar de president, ne andere lijfwacht geeft mij de opdracht om ff te wachten, krijg ik daar plots ne persoonlijke lijfwacht die niet van mijn zijde wijkt. Maar de president wou eerst nog naar een restaurant gaan, dus al die mensen gelijk ne zwerm rond hem mee. Aan de restaurant aangekomen heb ik weer liggen zagen, kmocht dan eindelijk binnen, en daar was mijn one minute of fame :p Want zoals je kan zien op mijn foto blog heb ik zelf een kort gesprek gehouden met meneer de president. Aangenaam man. Voor foto's ga zien op http://adriaan-foto.blogspot.com

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het is een hele eer een zoon te hebben die in presidentiele kringen vertoeft.

7/1/07 21:03  
Blogger Frank said...

photoshop ja!!

7/1/07 23:11  

Een reactie posten

<< Home